kinas.info
Filmų duomenų bazė Aktorių duomenų bazė Režisierių duomenų bazė
Ieškoti kinas.info paieškoje Ieškoti svetainėje www.kinas.info su "Google"
Ieškoti kinas.info paieškoje Ieškoti svetainėje www.kinas.info su "Google"
Visų Lietuvoje rodomų filmų tikslus seansų laikas
Naujienos iš kino pasaulio
Artimiausių premjerų tvarkaraštis
KINAS.INFO bendradarbių filmų recenzijos
Naujausių DVD apžvalga
Geriausi filmai, aktoriai ir režisieriai
KINAS.INFO konkursuose laimėkite prizus!
Diskutuokite KINAS.INFO klube
 
 
Sinefilo kinas
 
2018-04-12
Kino Pavasaris 2018: „Tyli naktis“
2018-04-09
Kino Pavasaris 2018: Likimas – mano meilė
2018-04-07
Interviu su „Kino pavasario“ svečiu, režisieriumi Sean`u Bakeriu. 2 dalis: „Floridos projektas“
2018-04-01
Kino Pavasaris 2018: Labiau įsiminę festivalio filmai
2018-03-31
23-iojo „Kino pavasario“ apdovanojimų ceremonijoje paskelbti geriausi Lietuvos kino aktoriai bei festivalio filmai
2018-03-28
„Kino pavasaris“ tęsiasi Vilniuje ir Kaune: papildomi populiariausių filmų seansai
2018-03-26
Sean Baker-režisierius ir sinefilas, kurį seka 12000 skaitytojų
2018-03-24
Lietuviškų muzikinių klipų konkurse triumfavo grupė „Wolfsome“ ir režisierius Justas Ramanauskas
2018-03-19
Lietuvių filmų savaitgalis „Kino pavasaryje“
2018-03-19
Interviu su visoje Lietuvoje festivalį atidariusio filmo „Sūnaus globa“ režisieriumi ir pagrindine aktore
Visi "Sinefilo kino" straipsniai
  

Kino Pavasaris 2018: Labiau įsiminę festivalio filmai

Dievo kraštas (God`s Own Country)- 8/10

Jautri, pilna realizmo meilės istorija, kurioje nėra sentimentų, ir visgi, iš kiekvieno kadro galima jausti nesumeluotą nuoširdumą ir švelnumą. Meilės istorija, nutikusi, rodos, pačioje atšiauriausioje pasaulio vietoje, Šiaurės Anglijoje, kur kraštovaizdis toks niūrus, jog apima liūdesys vien žvelgiant į besikeičiančius filmo kadrus. Kur vėjas pučia taip stipriai, jog sėdėdamas kino salės kėdėje nejučiom ir pats susigūži.

Tokio kraštovaizdžio priešybė – įsiplieskusi aistra tarp Džonio ir Georgiaus, aistra, ilgainiui perauganti į kažką daugiau ir keičianti Džonį ne tik kaip asmenybę, bet ir negrįžtamai daranti įtaką jo gyvenimui... Abiejų aktorių, Josh O`Connor ir Alec Secareanu natūrali vaidyba tik prideda daugiau realizmo ir priverčia tikėti jų meile kiekvieną filmo minutę. Puikus operatoriaus darbas, tvirta režisieriaus ranka ir jautrus, išgrynintas garso takelis dar ilgai nepaleidžia net ir pasibaigus filmui. Nuostabus debiutas.



Fokstrotas (Foxtrot, 2017)- 8.5/10

Stipriausias festivalio filmas. Trijų veiksmų drama, kurią fokstroto ritmu ( du žigsniai į priekį, du į šoną ir du atgal) konstruoja režisierius Samuel Maoz. Tėvams yra pranešama, jog jų sūnus žuvo eidamas pareigas Izraelio kariuomenėje. Niūrūs filmo tonai, kuriuose netrūksta ir cinizmo, kupini ekspresionistinės nuotaikos. Originaliai perteikta ir nufilmuota istorija, be galo estetizuotas filmas nepaliks abejingo nei vieno.

Bobbi Jene- 6/10

Filmo fone – amerikiečių šokėja Bobbi Jenne, po 10 metų trukusios karjeros su Izraelio šokio trupe nusprendusi grįžti į Ameriką ir pradėti savarankišką kelią negailestingame šokio pasaulyje. Moteris, siekianti nepriklausomybės, kūrybinės laisvės ir pripažinimo. Moteris, bandanti suderinti karjerą ir išsaugoti meilę Izraelyje likusiam jaunam šokėjui. Nors filmas stokoja jėgos ir iki stiprios biografijos – dramos kiek tolokai, visgi, Bobbi charizma ir ryžtas įkvepia.

Terapija (The Work)- 7/10

Dokumentikoje, nufilmuotoje Folsom`o kalėjime, rodoma keturių dienų grupinė terapija, kurioje nuoskaudomis ir išgyvenimais dalinasi tiek kaliniai, tiek paprasti civiliai. Gal ir nepaveikė taip, kaip likusios salės auditorijos, visgi, šis filmas yra labai aktualus šiandien, kada psichologinė terapija tampa vienu reikalingiausiu dalyku mūsų visuomenėje.

Kapitonas (The Captain)- 7/10

Baltai juodai nufilmuotoje juostoje pasakojama istorija, paremta tikrais įvykiais. Vokietija, 1945 m. :devyniolikmetis dezertyras Willis Heroldas netikėtai pamiškėje atranda paliktą mašiną, o jos viduje – gulinčią aukščiausio rango pareigūno uniformą. Taip per akimirką iš paprasto eilinio, kuriam už dezertyravimą gresia sušaudymas, Wilis tampa svarbiu asmeniu, kuris įgyja galią šaudyti pats, kuriam turi lenktis ir vykdyti įsakymus.

Plonytė riba tarp gyvenimo ir mirties, tarp baimės ir pagarbos, žmogiškumo ir brutalumo. Būtent toks ir buvo karas, žiūrovui primena režisierius Robert Schwentke šiurpioje, bet tikroje dramoje, kurią įdomu sekti, nors ir baugoka.



2018-04-01, Akvarelė Ugnė
tpl/center/comments.tpltpl/center/comment.tpl
 
Vardas:
Slaptažodis:
prisiminkite mane
 
 
 
  
  1. 
 
169 107
  2. 
 
46 792
  3. 
 
24 870
  4. 
 
24 343
  5. 
 
21 493
Pelningiausių savaitgalio filmų TOP-20
 
Šiandien gimtadienius švenčia 52 asmenys:



Sužinokite daugiau apie KINAS.INFO projektą Susipažinkite su KINAS.INFO darbuotojais Dirbk kartu su KINAS.INFO Reklama KINAS.INFO portale KINAS.INFO kontaktai Privatumo sąlygos, apsiribojimas nuo teisinės atsakomybės